Ученици нижих разреда наше школе често заједно учествују у школским активностима. Те активности су разне, почевши од обраде наставних садржаја, утврђивања градива, преко спремања наступа и тачака за приредбе, преко музичких и ликовних активности до заједничког учествовања у спортским играма.
Некада те активности имају такмичарски карактер, некада немају. Учитељицама и наставницима је увек важно да подстичу сарадњу међу децом, да једни другима пруже помоћ и подршку, да развију емпатију према другима, да прихвате другаре са свим њиховим особинама.
Препорука стручне службе да се припреми и реализује активност на којој ће деца играти кооперативне игре је била додатна мотивација да осмислимо игре које деца до сада нису имала прилике да играју, а које ће их забавити и позитивно утицати на њихове међусобне односе.
Игра игра кључну улогу у развоју основних когнитивних, емоционалних и социјалних вештина за сву децу. Кооперативне игре су важне за учење друштвених правила као што су дељење, сарадња, љубазност, преузимање улога, решавање несугласица. Повећавају развој емпатије и осећај припадности.
Игре које су деца играла на овој радионици су: „Пријатељски поздрави“, „Нацртај друга/ другарицу“, „Састави лик без гледања“ и „Огледало – заузми положај као ја“.
Све игре су деци биле забавне. Уживали су и забављали се са другарима без притиска да ли ће победити или изгубити. Сви смо добили: лепо расположење, дружење и пуно осмеха.
Радионицу су припремиле и реализовале наставнице, Крстић Данијела и Дијана Димов.