,,Јачање социјалних и емоционалних компетенција“
Министарство просвете упутило је смернице школама да се током прве недеље нове школске године организује тематска настава са радионицама и другим активностима које имају за циљ неговање емпатије, поштовања, сарадње и солидарности, уз уважавање различитости.
Кроз занимљиве радионице ученици наше школе имали су прилику да упознају своје квалитете и квалитете својих другара кроз разне активности и игре.
Ученица чита причу: ,,Шетајући кроз свој врт, један краљ је открио да у њему дрвеће и цвеће вене и нестаје. Храст је венуо зато што није висок и витак као бор. Бор се сушио од жалости што не може да донесе плод као винова лоза. А винова лоза је венула јер не може да цвета као ружа. Онда је краљ наишао на драгољуба, биљку која је била у пуном цвату и зрачила свежином и животом. Она му је дошапнула: „За мене је то што си ме посадио значило да ти желиш драгољуба. Да си желео храст или бор или ружу, не би мене садио. Према томе, пошто ја не могу да будем ништа друго до онога што сам, трудио сам се да будем најбољи могући драгољуб.”
Порука приче ,,Мудрост драгољуба“ подсетила нас је да прихватимо себе онакве какви јесмо, јер смо баш такви вредни и јединствени.
Ученици су упознавали себе и своје другаре постављајући једни другима питања: ,,Коју своју особину волиш?“, ,,Шта волиш да радиш?“, Где би волео да путујеш?“ Затим смо цртали срца и у њима писали лепе људске особине. Читали смо песме о другарству и анализирали мудре мисли Душка Радовића: ,,Тако је мало љубави међу људима. Ко уме да воли не би требао ништа друго да ради.“ Закључили смо да је љубав јако важна и сви заједно смо направили велико срце.
У новој школској години трудићемо се да на ваннаставним активностима подстичемо код ученика јачање другарства, неговање породичних вредности, захвалности и да науче да буду добар узор другима.